Loading...
משלוח חינם
ראשי| תנאי שימוש

תנאי שימוש

אנא קרא את התנאים וההגבלות האלה בעיון לפני השימוש באתר זה

בשימוש באתר שלנו אתה מסכים לתנאים אלה

בשימוש באתר שלנו, אתה מאשר שאתה מסכים לתנאי שימוש אלה וכי אתה מסכים לציית להם.

אם אינך מסכים לתנאים אלה, אסור לך להשתמש באתר שלנו.

אנו ממליצים להדפיס עותק של תנאים אלה לעיון עתידי.

ישנם תנאים נוספים שעשויים לחול עליך

תנאי שימוש אלה מתייחסים לתנאים הנוספים הבאים, החלים גם על השימוש שלך באתר שלנו:

  • מדיניות הפרטיות שלנו
  • מדיניות השימוש המקובל שלנו, המפרטת את השימושים המותרים והשימושים האסורים באתר שלנו. בעת השימוש באתר שלנו, עליך לציית למדיניות שימוש מקובל זו.
  • מדיניות העוגיות שלנו, המגדירה מידע על העוגיות באתר שלנו.

אם אתה רוכש מוצרים מהאתר שלנו, התנאים וההגבלות שלנו של מכירה יחול על המכירות.

אנו עשויים לבצע שינויים בתנאים אלה

אנו מתקנים תנאים אלה מעת לעת. בכל פעם שתרצה להשתמש באתר שלנו, אנא בדוק את התנאים הללו כדי לוודא שאתה מבין את התנאים החלים באותו זמן.

אנו עשויים לבצע שינויים באתר שלנו

אנו עשויים לעדכן ולשנות את האתר שלנו מעת לעת כדי לשקף שינויים במוצרים שלנו, לצרכי המשתמשים שלנו ולסדרי העדיפויות העסקיים שלנו.

אנו עשויים להשעות או לבטל את האתר שלנו

האתר שלנו זמין ללא תשלום.

איננו מבטיחים שהאתר שלנו, או כל תוכן בו, תמיד יהיה זמין או ללא הפרעה. אנו עשויים להשעות או לבטל או להגביל את הזמינות של כל האתר או חלק ממנו מסיבות עסקיות ותפעוליות. אנו נשתדל לתת לך הודעה סבירה על כל השעיה או נסיגה.

אתה גם אחראי לוודא שכל האנשים שניגשים לאתר שלנו דרך חיבור האינטרנט שלך מודעים לתנאי השימוש הללו ולתנאים והגבלות רלוונטיים אחרים, ושהם מצייתים להם.

אנו עשויים להעביר הסכם זה למישהו אחר

אנו עשויים להעביר את הזכויות והחובות שלנו לפי תנאים אלה לארגון אחר . אנו תמיד נודיע לך בכתב אם זה יקרה ואנו נוודא שההעברה לא תשפיע על זכויותיך על פי החוזה.

האתר שלנו מיועד למשתמשים ברחבי העולם.

איננו מייצגים שתוכן זמין באתר שלנו או באמצעותו מתאים לשימוש או זמין במקומות אחרים מלבד אנגליה.

עליך לשמור את פרטי החשבון שלך בטוחים

אם תבחר, או שסופק לך, קוד זיהוי משתמש, סיסמה או כל פיסת מידע אחרת כחלק מהליכי האבטחה שלנו, עליך להתייחס למידע זה כסודי. אין לחשוף זאת לצד שלישי כלשהו.

יש לנו את הזכות להשבית כל קוד זיהוי או סיסמה של משתמש, בין אם נבחר על ידך ובין אם הוקצו על ידנו, בכל עת, אם לדעתנו הסבירה לא עמדת באחת מהוראות תנאי שימוש אלה.

אם אתה יודע או חושד שמישהו מלבדך יודע את קוד זיהוי המשתמש או הסיסמה שלך, עליך להודיע לנו מיידית באמצעות דואר אלקטרוני או טלפון לקו שירות הלקוחות שלנו.

כיצד תוכל להשתמש בחומר באתר שלנו

אנו הבעלים או בעלי הרישיון של כל זכויות הקניין הרוחני באתר שלנו, ובחומר המתפרסם בו. יצירות אלו מוגנות על ידי חוקי זכויות יוצרים ואמנות ברחבי העולם. כל הזכויות הללו שמורות.

אתה רשאי להדפיס עותק אחד, ורשאי להוריד תמציות, של כל עמוד/ים מהאתר שלנו לשימושך האישי, ואתה יכול למשוך את תשומת לבם של אחרים בארגון שלך לתוכן המתפרסם באתר שלנו.

אין לשנות את הנייר או העותקים הדיגיטליים של חומרים כלשהם שהדפיסתם או הורדתם בכל דרך, ואין להשתמש באיורים, תמונות, רצפי וידאו או אודיו או כל גרפיקה בנפרד מכל טקסט נלווה.

יש להכיר תמיד במעמדנו (ושל כל תורמים מזוהים) כמחברי התוכן באתר שלנו.

אין להשתמש באף חלק מהתוכן באתר שלנו למטרות מסחריות מבלי לקבל רישיון לעשות זאת מאיתנו או מבעלי הרישיונות שלנו.

אם תדפיס, תעתיק או תוריד כל חלק מהאתר שלנו תוך הפרה של תנאי שימוש אלה, זכותך להשתמש באתר שלנו תיפסק באופן מיידי ועליך, לפי בחירתנו, להחזיר או להרוס כל עותקים של החומרים שיצרת.

אל תסתמך על מידע באתר זה

התוכן באתר שלנו ניתן למידע כללי בלבד. אין הכוונה להסתכם בעצה שעליה אתה צריך להסתמך. עליך לקבל ייעוץ מקצועי או מומחה לפני נקיטת או הימנעות מכל פעולה על בסיס התוכן באתר שלנו.

למרות שאנו עושים מאמצים סבירים לעדכן את המידע באתר שלנו, איננו מציגים מצגים, אחריות או ערבויות, בין אם מפורשות או משתמעות, כי התוכן באתר שלנו מדויק, מלא או עדכני.

איננו אחראים לאתרים שאנו מקשרים אליהם

כאשר האתר שלנו מכיל קישורים לאתרים ומשאבים אחרים המסופקים על ידי צדדים שלישיים, קישורים אלה מסופקים למידע שלך בלבד. אין לפרש קישורים כאלה כאישור מאתנו לאותם אתרים מקושרים או מידע שאתה עשוי לקבל מהם.

אין לנו שליטה על התוכן של אתרים או משאבים אלה.

תוכן שנוצר על ידי משתמשים אינו מאושר על ידינו

אתר זה עשוי לכלול מידע וחומרים שהועלו על ידי משתמשים אחרים באתר, לרבות ללוחות מודעות וחדרי צ'אט. מידע זה וחומרים אלה לא אומתו או אושרו על ידינו. הדעות המובעות על ידי משתמשים אחרים באתר שלנו אינן מייצגות את הדעות או הערכים שלנו.

כיצד להתלונן על תוכן שהועלה על ידי משתמשים אחרים

אם ברצונך להתלונן על תוכן שהועלה על ידי משתמשים אחרים, אנא צור איתנו קשר.

אחריותנו לאובדן או לנזק שנגרם לך

בין אם אתה צרכן או משתמש עסקי:

  • איננו שוללים או מגבילים בשום צורה את אחריותנו כלפיך כאשר זה יהיה בלתי חוקי לעשות זאת. זה כולל אחריות למוות או פציעה אישית שנגרמה מרשלנות שלנו או רשלנות של העובדים, הסוכנים או קבלני המשנה שלנו וכן בגין הונאה או מצג שווא במרמה.
  • מגבלות שונות והחרגות אחריות יחולו על אחריות הנובעת כתוצאה מאספקת מוצרים כלשהם לך, אשר יפורטו בתנאים וההגבלות של המכירה שלנו.

אם אתה משתמש עסקי:

  • אנו לא כוללים את כל התנאים המשתמעים, התחייבויות, מצגים או תנאים אחרים שעשויים לחול על האתר שלנו או כל תוכן בו.
  • לא נהיה אחראים כלפיך לכל אובדן או נזק, בין אם בחוזה, בנזיקין (כולל רשלנות), הפרת חובה חקוקה, או בכל דרך אחרת, גם אם צפויה, הנובעת מכוח או בקשר עם:
  • שימוש או חוסר יכולת להשתמש באתר שלנו; אוֹ
  • שימוש או הסתמכות על כל תוכן המוצג באתר שלנו.
  • בפרט, לא נהיה אחראים ל:
  • אובדן רווחים, מכירות, עסקים או הכנסות;
  • הפרעה עסקית;
  • אובדן חיסכון צפוי;
  • אובדן הזדמנות עסקית, מוניטין או מוניטין; אוֹ
  • כל הפסד או נזק עקיף או תוצאתי.

אם אתה משתמש צרכני:

  • שימו לב שאנו מספקים את האתר שלנו רק לשימוש ביתי ופרטי. אתה מסכים לא להשתמש באתר שלנו למטרות מסחריות או עסקיות כלשהן, ואין לנו כל אחריות כלפיך לכל אובדן רווח, אובדן עסק, הפרעה עסקית או אובדן הזדמנות עסקית.
  • אם תוכן דיגיטלי פגום שסיפקנו, פוגע במכשיר או בתוכן דיגיטלי השייך לך והדבר נגרם מאי ניצול זהירות ומיומנות סבירים, אנו נתקן את הנזק או נשלם לך פיצוי. עם זאת, לא נהיה אחראים לנזק שהייתם יכולים להימנע על ידי ביצוע העצה שלנו להחיל עדכון המוצע לכם ללא תשלום או לנזק שנגרם עקב אי ביצוע נכון של הוראות ההתקנה או התקנת המערכת המינימלית. הדרישות המומלצות על ידינו.

כיצד אנו עשויים להשתמש במידע האישי שלך

אנו נשתמש רק במידע האישי שלך כמפורט במדיניות הפרטיות שלנו.

העלאת תוכן לאתר שלנו

בכל פעם שאתה עושה שימוש בתכונה המאפשרת לך להעלות תוכן לאתר שלנו, או ליצור קשר עם משתמשים אחרים באתר שלנו, עליך לציית לתקני התוכן המפורטים במדיניות השימוש המקובל שלנו.

אתה מתחייב שכל תרומה כזו אכן עומדת בתקנים אלה, ואתה תישא באחריות כלפינו ותשפה אותנו על כל הפרה של אחריות זו. המשמעות היא שאתה תהיה אחראי לכל אובדן או נזק שנגרם לנו כתוצאה מהפרת האחריות שלך.

כל תוכן שתעלה לאתר שלנו ייחשב כלא סודי ולא קנייני. אתה שומר על כל זכויות הבעלות שלך בתוכן שלך, אך אתה נדרש להעניק לנו [ולמשתמשים אחרים באתר שלנו] רישיון מוגבל להשתמש, לאחסן ולהעתיק את התוכן הזה ולהפיץ אותו ולהפוך אותו לזמין לצדדים שלישיים. הזכויות שאתה נותן לנו ברישיון מתוארות בזכויות שאתה נותן לנו לשימוש בחומר שאתה מעלה למטה.

יש לנו גם את הזכות לחשוף את זהותך לכל צד שלישי הטוען שכל תוכן שפורסם או מועלה על ידך לאתר שלנו מהווה הפרה של זכויות הקניין הרוחני שלו, או של זכותו לפרטיות.

יש לנו את הזכות להסיר כל פרסום שאתה מפרסם באתר שלנו, אם לדעתנו הפוסט שלך אינו תואם את תקני התוכן המפורטים במדיניות השימוש המקובל שלנו.

אתה האחראי הבלעדי לאבטחת התוכן שלך ולגיבוי.

אנחנו לא מאחסנים תוכן טרור.

זכויות שאתה נותן לנו להשתמש בחומר שאתה מעלה

כאשר אתה מעלה או מפרסם תוכן לאתר שלנו, אתה מעניק לנו את הזכויות להשתמש בתוכן זה באופן שנראה לנו לנכון.

אנחנו לא אחראים על וירוסים ואסור לכם להציג אותם.

אנחנו לא מבטיחים שהאתר שלנו יהיה מאובטח או נקי מבאגים או וירוסים.

אתה אחראי להגדיר את טכנולוגיית המידע, תוכניות המחשב והפלטפורמה שלך כדי לגשת לאתר שלנו. עליך להשתמש בתוכנה משלך להגנה מפני וירוסים.

אין לעשות שימוש לרעה באתר שלנו על ידי הכנסת וירוסים, סוסים טרויאנים, תולעים, פצצות לוגיות או חומר אחר שהוא זדוני או מזיק מבחינה טכנולוגית. אין לנסות לקבל גישה בלתי מורשית לאתר שלנו, לשרת בו מאוחסן האתר שלנו או לכל שרת, מחשב או מסד נתונים המחוברים לאתר שלנו. אין לתקוף את האתר שלנו באמצעות התקפת מניעת שירות או התקפת מניעת שירות מבוזרת. על ידי הפרת הוראה זו, אתה תעבור עבירה פלילית על פי חוק השימוש לרעה במחשב 1990. אנו נדווח על כל הפרה כזו לרשויות אכיפת החוק הרלוונטיות ונשתף פעולה עם רשויות אלה על ידי חשיפת זהותך בפניהן. במקרה של הפרה כזו, זכותך להשתמש באתר שלנו תיפסק באופן מיידי.

כללים לגבי קישור לאתר שלנו

אתה רשאי לקשר לדף הבית שלנו, בתנאי שתעשה זאת בצורה הוגנת וחוקית ואינה פוגעת במוניטין שלנו או מנצלת זאת.

אסור ליצור קישור באופן שיציע כל צורה של שיוך, אישור או תמיכה מצידנו כאשר לא קיים.

אין ליצור קישור לאתר שלנו בכל אתר אינטרנט שאינו בבעלותך.

אסור למסגר את האתר שלנו באף אתר אחר, כמו כן אין ליצור קישור לחלק כלשהו באתר שלנו מלבד דף הבית.

אנו שומרים לעצמנו את הזכות לבטל את הרשאת הקישור ללא הודעה מוקדמת.

האתר שאליו אתה מקשר חייב לעמוד בכל המובנים בתקני התוכן המפורטים במדיניות השימוש המקובל שלנו.

אם ברצונך לקשר או לעשות שימוש כלשהו בתוכן באתר שלנו מלבד זה שצוין לעיל, אנא צור איתנו קשר באמצעות דואר אלקטרוני או טלפון לקו שירות הלקוחות שלנו.

חוקי איזו מדינה חלים על מחלוקות כלשהן?

אם אתה צרכן, אנא שים לב שתנאי השימוש הללו, הנושא שלהם והיווצרותם, כפופים לחוק האנגלי. שנינו ושנינו מסכימים שלבתי המשפט של אנגליה ווילס תהיה סמכות שיפוט בלעדית למעט שאם אתה תושב צפון אירלנד אתה רשאי להגיש הליכים גם בצפון אירלנד, ואם אתה תושב סקוטלנד, אתה יכול גם להגיש הליכים בסקוטלנד .

אם אתה עסק, תנאי השימוש הללו, הנושא שלהם והיווצרותם (וכל מחלוקת או תביעה שאינה חוזית) כפופים לחוק האנגלי. שנינו מסכימים לסמכות השיפוט הבלעדית של בתי המשפט של אנגליה ווילס.

הסימנים המסחריים שלנו רשומים

אינך מורשה להשתמש בסימנים המסחריים הרשומים שלנו ללא אישורנו, אלא אם הם חלק מחומר שבו אתה משתמש כפי שמותר תחת אופן השימוש בחומר באתר שלנו לעיל.

 

מדיניות שימוש מקובל

מה יש במונחים האלה?

מדיניות שימוש מקובלת זו קובעת את תקני התוכן החלים כאשר אתה מעלה תוכן לאתר שלנו, יוצר קשר עם משתמשים אחרים באתר שלנו, מקשר לאתר שלנו או מקיים אינטראקציה עם האתר שלנו בכל דרך אחרת,

שימושים אסורים

אתה רשאי להשתמש באתר שלנו רק למטרות חוקיות. אינך רשאי להשתמש באתר שלנו:

  • בכל דרך המפרה כל חוק או תקנה מקומיים, לאומיים או בינלאומיים החלים.
  • בכל דרך שהיא בלתי חוקית או הונאה או שיש לה מטרה או השפעה בלתי חוקית או הונאה.
  • לצורך פגיעה או ניסיון לפגוע בקטינים בכל דרך שהיא.
  • להציק, להעליב, להפחיד או להשפיל כל אדם.
  • לשלוח, לקבל ביודעין, להעלות, להוריד, להשתמש או לעשות שימוש חוזר בכל חומר שאינו תואם את תקני התוכן שלנו למטה.
  • לשדר, או להשיג שליחת, כל חומר פרסום או קידום מכירות לא רצוי או לא מורשה או כל צורה אחרת של שידול דומה (ספאם).
  • לשדר ביודעין כל מידע, לשלוח או להעלות כל חומר המכיל וירוסים, סוסים טרויאניים, תולעים, פצצות זמן, רומני הקשות, תוכנות ריגול, תוכנות פרסום או כל תוכנה מזיקה אחרת או קוד מחשב דומה שנועד להשפיע לרעה על פעולת כל תוכנת מחשב או חוּמרָה.

אתה גם מסכים:

  • לא לשכפל, לשכפל, להעתיק או למכור מחדש כל חלק מהאתר שלנו בניגוד להוראות תנאי השימוש באתר שלנו.
  • לא לגשת ללא סמכות, להפריע, להזיק או לשבש:
  • כל חלק באתר שלנו;
  • כל ציוד או רשת שבהם מאוחסן האתר שלנו;
  • כל תוכנה המשמשת באספקת האתר שלנו; אוֹ
  • כל ציוד או רשת או תוכנה בבעלות או בשימוש של צד שלישי כלשהו.

שירותים אינטראקטיביים

אנו עשויים לספק מעת לעת שירותים אינטראקטיביים באתר שלנו.

כאשר אנו כן מספקים שירות אינטראקטיבי כלשהו, אנו נספק לך מידע ברור לגבי סוג השירות המוצע, אם הוא מונחה ואיזו צורת ניהול (כולל אם זה אנושי או טכני).

אנו נעשה כמיטב יכולתנו להעריך סיכונים אפשריים למשתמשים (ובפרט, עבור ילדים) מצדדים שלישיים כאשר הם משתמשים בשירות אינטראקטיבי כלשהו הניתן באתר שלנו, ונחליט בכל מקרה ומקרה האם ראוי להשתמש במתינות של שירות רלוונטי (כולל איזה סוג של מתינות להשתמש) לאור הסיכונים הללו. עם זאת, איננו מחויבים לפקח, לפקח או לפקח על כל שירות אינטראקטיבי שאנו מספקים באתר שלנו, ואנו שוללים במפורש את אחריותנו לכל אובדן או נזק הנובעים משימוש בשירות אינטראקטיבי כלשהו על ידי משתמש בניגוד לתקני התוכן שלנו. , בין אם השירות מנחה או לא.

השימוש בכל אחד מהשירותים האינטראקטיביים שלנו מיועד אך ורק למבוגרים בלבד.

כאשר אנו מנחים שירות אינטראקטיבי, בדרך כלל נספק לך אמצעי ליצור קשר עם המנחה, אם יתעורר חשש או קושי.

תקני תוכן

תקני תוכן אלה חלים על כל חומר שאתה תורם לאתר שלנו (תרומה), ועל כל שירותים אינטראקטיביים הקשורים אליו.

יש לעמוד בתקני התוכן ברוחם ובמכתב. הסטנדרטים חלים על כל חלק של כל תרומה וכן על כולה.

Flavor Warehouse Limited תקבע, לפי שיקול דעתה, אם תרומה מפרה את תקני התוכן.

תרומה חייבת:

  • היה מדויק (היכן שהוא מציין עובדות).
  • להיות מוחזק באמת (כאשר הוא מציין דעות).
  • ציית לחוק החל באנגליה ובוויילס ובכל מדינה שממנה הוא מתפרסם.
  • תרומה לא חייבת:
  • תעשה לשון הרע כלפי כל אדם.
  • היה מגונה, פוגע, מלא שנאה או דלקת.
  • להציק, להעליב, להפחיד או להשפיל.
  • קדם חומר בעל אופי מיני בוטה.
  • כלול חומר של התעללות מינית בילדים.
  • לקדם אלימות.
  • לקדם אפליה על בסיס גזע, מין, דת, לאום, מוגבלות, נטייה מינית או גיל.
  • הפרה של כל זכויות יוצרים, זכות במאגר מידע או סימן מסחרי של כל אדם אחר.
  • סביר להניח שתוליך שולל כל אדם.
  • הפרת כל חובה משפטית המגיעה לצד שלישי, כגון חובה חוזית או חובת אמון.
  • קדם כל פעילות בלתי חוקית.
  • תהיה בזלזול בבית המשפט.
  • להיות מאיים, להתעלל או לחדור לפרטיות אחרת , או לגרום למטרד, אי נוחות או חרדה מיותרת.
  • סביר להניח להטריד, להרגיז, להביך, להבהיל או לעצבן כל אדם אחר.
  • התחזות לכל אדם, או מצג שווא את זהותך או השתייכותך לכל אדם.
  • עשה רושם שהתרומה נובעת מ-Flavor Warehouse Limited, אם זה לא המקרה.
  • לעודד, לקדם, להסית כל צד לבצע או לסייע לכל מעשה לא חוקי או פלילי כגון (לדוגמה בלבד) הפרת זכויות יוצרים או שימוש לרעה במחשב.
  • מכיל הצהרה שאתה יודע או מאמין, או שיש לך יסוד סביר להאמין, שבני הציבור שהאמירה מתפרסמת או עתידה להתפרסם בפניהם עשויים להבין כעידוד ישיר או עקיף או תמריץ אחר לוועדה, הכנה או הסתה של פעולות טרור.
  • להכיל כל פרסום או לקדם שירותים או קישורי אינטרנט לאתרים אחרים.

הפרת מדיניות זו

כאשר אנו סבורים שהתרחשה הפרה של מדיניות השימוש המקובלת הזו, אנו עשויים לנקוט בפעולות שנראה לנכון.

אי עמידה במדיניות השימוש המקובלת הזו מהווה הפרה מהותית של תנאי השימוש שלפיהם מותר לך להשתמש באתר שלנו, ועלולה לגרום לנקיטת כל הפעולות הבאות או כל אחת מהן:

  • ביטול מיידי, זמני או קבוע של זכותך להשתמש באתר שלנו.
  • הסרה מיידית, זמנית או קבועה של כל תרומה שהועלתה על ידך לאתר שלנו.
  • הוצאת אזהרה אליך.
  • הליכים משפטיים נגדך להחזר כל העלויות על בסיס שיפוי (כולל, אך לא רק, עלויות מנהליות ומשפטיות סבירות) הנובעות מההפרה.
  • המשך צעדים משפטיים נגדך.
  • חשיפת מידע כזה לרשויות אכיפת החוק כפי שאנו סבורים כי נחוצה או כנדרש על פי חוק.

אנו שוללים את אחריותנו לכל פעולה שאנו עשויים לנקוט בתגובה להפרות של מדיניות השימוש המקובלת הזו. הפעולות שאנו עשויים לנקוט אינן מוגבלות לאלו המתוארות לעיל, ואנו עשויים לנקוט כל פעולה אחרת שאנו רואים לנכון באופן סביר.

חוקי איזו מדינה חלים על מחלוקות כלשהן?

אם אתה צרכן, אנא שים לב שתנאי מדיניות זו, נושאה והיווצרותה כפופים לחוק האנגלי. שנינו ושנינו מסכימים שלבתי המשפט של אנגליה ווילס תהיה סמכות שיפוט בלעדית למעט שאם אתה תושב צפון אירלנד אתה רשאי להגיש הליכים גם בצפון אירלנד, ואם אתה תושב סקוטלנד, אתה יכול גם להגיש הליכים בסקוטלנד .

אם אתה עסק, התנאים של מדיניות זו, הנושא שלה והיווצרותה (וכל מחלוקת או תביעה שאינה חוזית) כפופים לחוק האנגלי. שנינו מסכימים לסמכות השיפוט הבלעדית של בתי המשפט של אנגליה ווילס.

 

מדיניות תנאי המכירה

1. תנאים אלה

1.1 מה מכסים תנאים אלה. אלו הם התנאים וההגבלות שבהם אנו מספקים לך מוצרים. הם חלים על מכירות לצרכן בלבד.

1.2 למה כדאי לקרוא אותם. אנא קרא תנאים אלה בעיון לפני שאתה שולח את הזמנתך אלינו. תנאים אלה אומרים לך כיצד נספק לך מוצרים, כיצד אתה ואנחנו עשויים לשנות או לסיים את החוזה, מה לעשות אם יש בעיה ומידע חשוב אחר. אם אתה חושב שיש טעות בתנאים אלה, אנא צור איתנו קשר כדי לדון.

2. מידע על איך ליצור איתנו קשר

2. 1 כיצד ליצור איתנו קשר. אתה יכול ליצור איתנו קשר בטלפון לצוות שירות הלקוחות שלנו או בכתיבה אלינו בכתובת המשרד הרשום שלנו למעלה או במייל בכתובת customerservice@vapepenisrael.com .

2. 2 כיצד נוכל ליצור איתך קשר. אם נצטרך ליצור איתך קשר, נעשה זאת בטלפון או בכתב לכתובת הדואר האלקטרוני או הדואר שמסרת לנו בהזמנתך.

2. 3 "כתיבה" כוללת מיילים. כאשר אנו משתמשים במילים "כתיבה" או "כתוב" בתנאים אלה, זה כולל מיילים.

3. זכאות

3.1 המוצרים שלנו זמינים רק לאנשים מעל גיל 18. על ידי ביצוע ההזמנה של המוצרים שלנו, אתה מאשר שאתה מעל גיל 18.

3.2 אנו עשויים לבצע אימות אקראי כדי לבדוק את גילך, למשל על ידי בקשת זיהוי, ובמקרה שנקבע כי אינך רשאי על פי חוק להזמין את המוצרים, או שאתה מסרב לספק אימות כזה, נהיה זכאים לסיים את החוזה ללא הודעה מוקדמת.

4. החוזה שלנו איתך

4.1 כיצד נקבל את הזמנתך. קבלת הזמנתך תתבצע כאשר נשלח לך דוא"ל לקבלה, ובשלב זה יתקיים חוזה בינך לבינינו.

4.2 אם לא נוכל לקבל את הזמנתך. אם לא נוכל לקבל את הזמנתך, נודיע לך על כך בכתב ולא נחייב אותך עבור המוצר. זה יכול להיות בגלל שהמוצר אזל מהמלאי, בגלל מגבלות בלתי צפויות על המשאבים שלנו שלא יכולנו לתכנן עבורם באופן סביר, בגלל שזיהינו שגיאה במחיר או בתיאור של המוצר או בגלל שאיננו יכולים לעמוד במועד האחרון לאספקה. שציינת.

4.3 מספר ההזמנה שלך. אנו נקצה מספר הזמנה להזמנה שלך ונספר לך מה היא כאשר נקבל את ההזמנה שלך. זה יעזור לנו אם תוכל לספר לנו את מספר ההזמנה בכל פעם שתפנה אלינו לגבי ההזמנה שלך.

5. המוצרים שלנו

5.1 המוצרים עשויים להשתנות מעט מהתמונות שלהם. תמונות המוצרים באתר שלנו הינן להמחשה בלבד. למרות שעשינו את מירב המאמצים להציג את הצבעים בצורה מדויקת, איננו יכולים להבטיח שהצגת הצבעים של מכשיר משקפת במדויק את צבע המוצרים. המוצר שלך עשוי להשתנות מעט מהתמונות הללו.

5.2 אריזת המוצר עשויה להשתנות. האריזה של המוצר עשויה להשתנות מזו המוצגת בתמונות באתר שלנו.

6. זכויותיך לבצע שינויים

אם ברצונך לבצע שינוי במוצר שהזמנת אנא פנה אלינו. אנו נודיע לך אם השינוי אפשרי. אם זה אפשרי, נודיע לך על כל שינוי במחיר המוצר, בעיתוי האספקה או כל דבר אחר שיהיה נחוץ כתוצאה מהשינוי המבוקש ונבקש ממך לאשר אם ברצונך להמשיך עם שינוי. אם לא נוכל לבצע את השינוי או שההשלכות של ביצוע השינוי אינן מקובלות עליך, ייתכן שתרצה לסיים את החוזה (ראה סעיף 9 - זכויותיך לסיים את החוזה).

7. הזכויות שלנו לבצע שינויים

7.1 שינויים קלים במוצרים. אנו עשויים לשנות את המוצר:

7.1.1  לשקף שינויים בחוקים הרלוונטיים ובדרישות הרגולטוריות; ו

7.1.2  ליישם התאמות ושיפורים טכניים קלים, למשל כדי להתמודד עם איום אבטחה או בטיחותי. שינויים אלה לא ישפיעו על השימוש שלך במוצר.

7.2 שינויים משמעותיים נוספים במוצרים ובתנאים אלה. בנוסף, כפי שהודענו לך בתיאור המוצר באתר שלנו, אנו עשויים לבצע שינויים בתנאים אלה או במוצר, אך אם נעשה זאת, נודיע לך ולאחר מכן תוכל לפנות אלינו לסיום החוזה לפני השינויים ייכנסו לתוקף ותקבלו החזר עבור כל המוצרים ששולמו אך לא התקבלו.

8. אספקת המוצרים

8.1 עלויות משלוח. עלויות המשלוח יהיו כפי שמוצגות לך באתר האינטרנט שלנו.

8.2 מתי נספק את המוצרים. במהלך תהליך ההזמנה ניצור עמך קשר עם תאריך אספקה משוער, אשר יהיה בתוך 30 ימי עבודה לאחר היום בו נקבל את ההזמנה שלך (אם בתוך בריטניה). זמני האספקה הבינלאומיים ישתנו ממדינה למדינה

8.3 איננו אחראים לעיכובים שאינם בשליטתנו. אם אספקת המוצרים שלנו מתעכבת על ידי אירוע שאינו בשליטתנו, אנו ניצור עמך קשר בהקדם האפשרי על מנת ליידע אותך וננקוט בצעדים על מנת למזער את השפעת העיכוב. בתנאי שנעשה זאת לא נהיה אחראים לעיכובים שנגרמו כתוצאה מהאירוע, אך אם קיים סיכון לעיכוב מהותי תוכל לפנות אלינו על מנת לסיים את החוזה ולקבל החזר עבור כל המוצרים ששילמת עבורם אך לא קיבלת.

8.4 אם אינך בבית בעת אספקת המוצר. אם אף אחד לא זמין בכתובת שלך לקבל משלוח ולא ניתן לשלוח את המוצרים דרך תיבת המכתבים שלך, נשאיר לך פתק המודיע לך כיצד לארגן מחדש את המשלוח או לאסוף את המוצרים ממחסן מקומי.

8.5 אם לא תארגן מחדש את המשלוח. אם, לאחר מסירה שנכשלה אליך, לא תארגן מחדש את המשלוח או תאסוף אותם ממחסן משלוחים, אנו ניצור איתך קשר לקבלת הנחיות נוספות ועשוי לחייב אותך עבור עלויות האחסון וכל עלויות משלוח נוספות. אם, למרות מאמצינו הסבירים, לא נוכל ליצור איתך קשר או לארגן מחדש משלוח או איסוף, אנו עשויים לסיים את החוזה וסעיף 11.2 יחול.

8.6 זכויותיך החוקיות אם נספק סחורה באיחור. יש לך זכויות משפטיות אם נספק סחורה באיחור. אם אנו מחמיצים את המועד האחרון לאספקה של סחורה כלשהי, אתה רשאי להתייחס לחוזה כמסתיים מיד אם חל אחד מהדברים הבאים:

8.6.1  סירבנו לספק את הסחורה;

8.6.2  מסירה בתוך המועד האחרון לאספקה הייתה חיונית (בהתחשב בכל הנסיבות הרלוונטיות); אוֹ

8.6.3  אמרת לנו לפני שקיבלנו את הזמנתך שהאספקה בתוך המועד האחרון למשלוח חיונית.

8.7 קביעת מועד חדש למשלוח. אם אינך מעוניין להתייחס לחוזה כסיום באופן מיידי, או שאין לך את הזכות לעשות זאת לפי סעיף 8.6, תוכל לתת לנו מועד חדש למסירה, שעליו להיות סביר, ותוכל להתייחס לחוזה כמו בסוף אם לא נעמוד במועד החדש.

8.8 סיום החוזה בגין איחור במסירה. אם תבחר להתייחס לחוזה כעל סיום לאיחור לפי סעיף 5 או סעיף 6, תוכל לבטל את הזמנתך עבור כל אחת מהסחורה או לדחות את הסחורה שנמסרה. אם תרצה, תוכל לדחות או לבטל את ההזמנה עבור חלק מהמוצרים הללו (לא כולם), אלא אם כן פיצול שלהם יפחית את ערכם. לאחר מכן נחזיר את כל הסכומים ששילמת לנו עבור הסחורה המבוטלת ומשלוחם. אם הסחורה נמסרה אליך, עליך להחזיר אותם באופן אישי למקום שבו קנית אותם, או לשלוח אותם בחזרה אלינו. אנו נשלם את עלויות המשלוח או האיסוף.

8.9 כאשר אתה מקבל אחריות על הסחורה. מוצר שהוא סחורה יהיה באחריותך מרגע אספקת המוצר לכתובת שנתת לנו.

8.10 כאשר אתה בעל סחורה. אתה הבעלים של מוצר שהוא סחורה לאחר שקיבלנו את מלוא התשלום.

8.11 מה יקרה אם לא תמסור לנו את המידע הנדרש. ייתכן שנזדקק למידע מסוים ממך כדי שנוכל לספק לך את המוצרים, למשל שם, כתובת והוכחת גיל. אם כן, הדבר יצוין בתיאור המוצרים באתר שלנו. אנו ניצור איתך קשר כדי לבקש מידע זה. אם לא תמסור לנו מידע זה תוך זמן סביר מרגע שביקשנו אותו, או אם תמסור לנו מידע לא שלם או שגוי, אנו עשויים לסיים את החוזה (וסעיף 11.2 יחול) או לחייב חיוב נוסף בסכום סביר לפצות אותנו על כל עבודה נוספת שתידרש כתוצאה מכך. אנו לא נהיה אחראים לאספקת המוצרים באיחור או לאי אספקת חלק מהם אם הדבר נגרם מכך שלא מסרת לנו את המידע הדרוש לנו תוך זמן סביר מרגע שביקשנו זאת.

8.12 סיבות שאנו עשויים להשעות את אספקת המוצרים לך. ייתכן שנצטרך להשעות את אספקת המוצר ל:

8.12.1 לטפל בבעיות טכניות או לבצע שינויים טכניים קלים;

8.12.2 לעדכן את המוצר כך שישקף שינויים בחוקים ובדרישות הרגולטוריות הרלוונטיות;

8.12.3 לבצע שינויים במוצר כפי שתבקשו על ידכם או שנמסרו לנו על ידכם (ראה סעיף 7).

8.13 זכויותיך אם נשהה את אספקת המוצרים. אנו ניצור איתך קשר מראש כדי לומר לך שנשהה את אספקת המוצר, אלא אם הבעיה היא דחופה או חירום. אם נצטרך להשעות את המוצר ליותר מחודש בכל תקופה, נתאים את המחיר כך שלא תשלם עבור מוצרים בזמן שהם מושעים. אתה יכול לפנות אלינו כדי לסיים את החוזה עבור מוצר אם נשה אותו, או אומר לך שאנחנו הולכים להשעות אותו, בכל מקרה לתקופה של יותר מחודשיים ואנו נחזיר את כל הסכומים ששילמת מראש עבור המוצר בגין התקופה שלאחר סיום החוזה.

8.14 פריטים חסרים או פגומים. אם פריט פגום או חסר בהזמנה שלך, עליך ליידע את צוות שירות הלקוחות שלנו תוך 24 שעות מרגע קבלת הסחורה, תוך מתן פרטים מלאים על ההזמנה והפריטים החסרים. כל תביעה שתוגש לאחר פרק זמן זה לא תתקבל. נא לא להשליך מוצרים כלשהם לפני דיווח על הבעיה, מכיוון שאנו עשויים לדרוש מספרי אצווה, ראיות צילום ו/או לבקש שהפריט הפגום יוחזר אלינו. לאחר חקירה אנו נספק כל מוצרים חסרים / פגומים או נפיק החזר עבור הפריטים שלא התקבלו. אם הסחורה נחשבת כניזוקה משימוש לרעה, נזק מקרי או בלאי, לא ננפיק תחליף או נגייס זיכוי / החזר ואתה תישא באחריות לכל העלויות שייגרמו להחזרת הסחורה אלינו.

9. זכויותיך לסיים את החוזה

9.1 אתה יכול לסיים את החוזה שלך איתנו בנסיבות מסוימות. הזכויות שלך בעת סיום החוזה יהיו תלויות במה שקנית, האם יש בו משהו לא בסדר, אופן ביצוענו ומתי תחליט לסיים את החוזה:

9.1.1  אם מה שקנית פגום או מתאר בצורה לא מדויקת, ייתכן שיש לך זכות חוקית לסיים את החוזה (או לקבל את המוצר תיקון או החלפה או לקבל חלק מכספך או את כולו בחזרה), ראה סעיף 12 ועיין בהחזרות האחריות שלנו מְדִינִיוּת

9.1.2  אם אתה רוצה לסיים את החוזה בגלל משהו שעשינו או אמרנו לך שאנחנו הולכים לעשות, ראה סעיף 9.2;

9.1.3   אם זה עתה שינית את דעתך לגבי המוצר, ראה סעיף 9.3. ייתכן שתוכל לקבל החזר אם אתה נמצא בתקופת הצינון, אך הדבר עשוי להיות כפוף לניכויים ותצטרך לשלם את עלויות החזרת הסחורה;

9.1.4   בכל שאר המקרים (אם איננו אשמים ואין זכות לשנות את דעתך), ראה סעיף 9.4

9.2 סיום החוזה בגלל משהו שעשינו או עומדים לעשות. אם אתה מסיים חוזה מסיבה המפורטת ב-9.2.1 עד 9.2.5 להלן, החוזה יסתיים באופן מיידי ואנו נחזיר לך את מלוא הכספים עבור כל המוצרים שלא סופקו. הסיבות הן:

9.2.1  סיפרנו לך על שינוי קרוב במוצר או בתנאים אלה שאינך מסכים להם (ראה סעיף 7.2);

9.2.2  סיפרנו לך על טעות במחיר או בתיאור המוצר שהזמנת ואינך מעוניין להמשיך;

9.2.3  קיים סיכון שאספקת המוצרים עלולה להתעכב באופן משמעותי בגלל אירועים שאינם בשליטתנו;

9.2.4  השעינו את אספקת המוצרים מסיבות טכניות, או הודענו לך שאנו עומדים להשעות אותם מסיבות טכניות, בכל מקרה לתקופה של יותר משבוע אחד; אוֹ

9.2.5  יש לך זכות חוקית לסיים את החוזה בגלל משהו שעשינו לא בסדר (כולל בגלל שמסרנו באיחור (ראה סעיף 8.6).

9.3 מימוש זכותך לשנות את דעתך (תקנות חוזי צרכנים 2013). עבור רוב המוצרים שנרכשו באינטרנט יש לך זכות חוקית לשנות את דעתך תוך 14 יום ולקבל החזר.

9.3.1  אין לך זכות לשנות את דעתך לגבי:

9.3.1.1 מוצרים אטומים למטרות הגנת בריאות או היגיינה. סיגריות אלקטרוניות, חומרי חיטוי, מרססים (הידועים גם כסלילים או ראשים), תרמילים ומיכלים הם מוצרים המבוססים על הפה, לאחר שנפתחו או השתמשו בהם לא ניתן להחזיר אותם מסיבות היגיינה ובטיחות, אלא אם הם פגומים;

9.3.1.2 מוצרים מתכלים או עלולים בדרך אחרת להתקלקל או לפוג במהירות. נוזל אלקטרוני מסווג כמוצר מתכלה ולא ניתן להחזירו אלא אם הוא פגום. במקרה שנאפשר לך, לפי שיקול דעתנו הבלעדי להחזיר פריט זה, אנו עשויים להפחית את ההחזר שלך כדי לשקף כל ירידה בערך המוצרים בהתאם למצבם, ובהתבסס על הטיפול שלך בהם;

9.3.1.3 כל מוצר שמתערבב באופן בלתי נפרד עם פריטים אחרים לאחר מסירתם.

9.3.2  היכן שאתה מממש את זכויותיך לפי סעיף זה, אתה חייב

9.3.2.1 הודע לנו על כוונתך לבטל, על ידי פנייה לצוות שירות הלקוחות שלנו בכתובת customerservice@vapepenisrael.com . בנסיבות מסוימות יינתן לך מספר אישור החזרת סחורה (RMA) שיש לכלול בפריטים המוחזרים. כל החזרות לא רצויות או לא מורשות עשויות להיפטר ללא אחריות נוספת עלינו לספק החזר.

9.3.2.2 החזר בבטחה את כל הסחורה על חשבונך (אלא אם כן המוצרים פגומים), לא נפתחו ולא נעשה בהם שימוש באריזה המקורית כדי לציין כתובת להחזרה (צור קשר).

9.3.2.3 כלול את כל התיעוד, השם המלא, מספר ההזמנה וסיבה להחזרה, כולל RMA במידת הצורך.

9.3.2.4 לשלוח החזרות באמצעות שיטת משלוח מוקלטת, מבוטחת במלואה עבור מלוא שווי הסחורה, תוך הקפדה על תשלום סכום דמי משלוח נכון. חלה עליך החובה לטפל סביר בכל טובין כל עוד הם ברשותך. לא נהיה אחראים לכל פריט שאבד בפוסט.

9.3.2.5 לוודא שכל ההחזרות יתקבלו על ידינו תוך 10 ימי עבודה מרגע פניית צוות שירות הלקוחות שלנו. אם פריט לא יוחזר בתוך מסגרת זמן זו, ייתכן שלא נוכל לקבל אותו.

9.3.2.6 לאפשר עד 5 ימי עבודה לבדיקת פריטים ולשלוח החלפה או להנפקת אשראי/החזר כספי.

9.4 סיום החוזה במקום בו אנו לא אשמים ואין זכות לשנות את דעתך. אם אנחנו לא אשמים ואין לך זכות לשנות את דעתך (ראה סעיף 9.1), ייתכן שעדיין תוכל לסיים את החוזה לפני השלמתו, אך ייתכן שתצטרך לשלם לנו פיצויים. אם ברצונך לסיים חוזה לפני ששלחנו אליך פריטים, אנא צור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו בכתובת customerservice@vapepenisrael.com . אם נוכל לסיים את החוזה, נחזיר את כל הסכומים ששולמו על ידך עבור מוצרים שלא סופקו, אך אנו עשויים לנכות מהחזר זה (או, אם לא ביצעת תשלום מקדמה, לחייב אותך) פיצוי סביר עבור העלויות נטו. להיגרם כתוצאה מסיום החוזה.

10. כיצד לסיים את החוזה איתנו (כולל אם שינית את דעתך)

10.1 אמור לנו שאתה רוצה לסיים את החוזה. כדי לסיים את החוזה איתנו, אנא הודע לנו על ידי ביצוע אחת מהפעולות הבאות:

10.1.1 טלפון או אימייל. התקשר לשירות הלקוחות במספר שסופק או שלח לנו דוא"ל לכתובת customerservice@vapepenisrael.com . אנא ספק את שמך, כתובת ביתך, פרטי ההזמנה, ובמידת האפשר, מספר הטלפון וכתובת הדואר האלקטרוני שלך.

10.1.2 באינטרנט. מלא את הטופס באתר שלנו.

10.1.3 בדואר. הדפיסו את הטופס המקוון ושלחו אלינו לכתובת המופיעה בטופס. או פשוט כתוב לנו בכתובת המשרד הרשום, כולל פרטים על מה שקנית, מתי הזמנת או קיבלת אותו ושמך וכתובתך.

10.2 החזרת מוצרים לאחר סיום החוזה. אם אתה מסיים את החוזה מכל סיבה שהיא לאחר שליחת המוצרים אליך או שקיבלת אותם, עליך להחזיר אותם אלינו. עליך לשלוח אותם בחזרה אלינו בכתובת המשרד הרשום או (אם הם אינם מתאימים לפרסום) לאפשר לנו לאסוף אותם ממך. עליך לעקוב אחר ההוראות שסופקו על ידי צוות שירות הלקוחות שלנו להחזרת מוצרים כלשהם. אם אתה מממש את זכותך לשנות את דעתך עליך לציית לסעיף 9.3.

10.3 מתי נשלם את עלויות ההחזרה. אנו נשלם את עלויות ההחזרה רק כאשר פריט פגום, לפי סעיף 9.1.1 ובנסיבות מסוימות לפי סעיף 9.1.2:

10.4 מה אנו גובים עבור הגבייה. אם אתה אחראי לעלויות ההחזרה ואנו אוספים ממך את המוצר, נחייב אותך בעלות האיסוף הישירה מאיתנו.

10.5 כיצד נחזיר לך. אנו נחזיר לך את המחיר ששילמת עבור המוצרים, בשיטת התשלום בה השתמשת. עם זאת, אנו עשויים לבצע ניכויים מהמחיר, כמתואר להלן.

10.6 ניכויים מהחזרים אם אתה מממש את זכותך לשנות את דעתך. אם אתה מממש את זכותך לשנות את דעתך: אנו עשויים להפחית את החזר המחיר שלך (לא כולל עלויות משלוח) כדי לשקף כל הפחתה בערך הסחורה, אם הדבר נגרם כתוצאה מהטיפול שלך בהם באופן שלא היה להיות מותר בחנות. אם נחזיר לך את המחיר ששולם לפני שנוכל לבדוק את הסחורה ולגלות מאוחר יותר שטיפלת בהם בצורה לא מקובלת, עליך לשלם לנו סכום מתאים.

10.7 מתי ההחזר שלך יתבצע. אנו נבצע החזר כספי המגיע לך בהקדם האפשרי. אם אתה מממש את זכותך לשנות את דעתך, ההחזר שלך יתבצע תוך 14 יום מהיום שבו נקבל את המוצר בחזרה ממך, או, אם מוקדם יותר, היום שבו תספק לנו ראיות ששלחת. המוצר בחזרה אלינו. למידע על אופן החזרת מוצר אלינו, ראה סעיף 9.2.

11. זכויותינו לסיים את החוזה

11.1 אנו עשויים לסיים את החוזה אם תפר אותו. אנו עשויים לסיים את החוזה עבור מוצר בכל עת על ידי כתיבה אליך אם:

11.1.1 אינך מבצע לנו כל תשלום כשהוא מועד, ועדיין אינך מבצע תשלום תוך 14 ימים מהרגע שהזכרנו לך כי יש לשלם את התשלום;

11.1.2 אינך מספק לנו, תוך זמן סביר מרגע שביקשנו זאת, מידע הדרוש לנו על מנת לספק את המוצרים, למשל הוכחת גיל;

11.1.3 אינך מאפשר לנו, תוך זמן סביר, לספק לך את המוצרים או לאסוף אותם מאיתנו;

11.2 עליך לפצות אותנו אם תפר את החוזה. אם נסיים את החוזה במצבים המפורטים בסעיף 11.1, נחזיר כל כסף ששילמת מראש עבור מוצרים שלא סיפקנו, אך אנו עשויים לנכות או לגבות ממך פיצוי סביר עבור העלויות נטו שייגרמו לנו כתוצאה ממך. הפרת החוזה

11.3 אנו עשויים למשוך את המוצר. אנו עשויים לכתוב לך כדי ליידע אותך שאנו עומדים להפסיק לספק את המוצר. אנו נודיע לך מראש על הפסקת אספקת המוצר ונחזיר את כל הסכומים ששילמת מראש עבור מוצרים שלא יסופקו.

12. אם יש בעיה במוצר

12.1 כיצד לספר לנו על בעיות. אם יש לך שאלות או תלונות לגבי המוצר, אנא צור איתנו קשר. אתה יכול להתקשר לצוות שירות הלקוחות שלנו במספר שצוין למעלה או לכתוב לנו בכתובת הדוא"ל שלנו או בכתובת המשרד הרשום שלנו.

12.2 סיכום הזכויות המשפטיות שלך. אנו נספק מוצרים העומדים בחוזה זה. אנא עיין במדיניות החזרת האחריות המפורטת שלנו לפרטים נוספים

12.3 חובתך להחזיר מוצרים שנדחו. אם ברצונך לממש את זכויותיך החוקיות לדחות מוצרים, עליך להחזיר אותם באופן אישי למקום בו קנית אותם, להחזיר אותם אלינו או (אם הם אינם מתאימים לפרסום) לאפשר לנו לאסוף אותם ממך. אנו נחזיר את עלויות הדואר או תווית האיסוף או כדי להסדיר את האיסוף.

13. מחיר ותשלום

13.1 היכן ניתן למצוא את המחיר עבור המוצר. מחיר המוצר (הכולל מע"מ) יהיה המחיר המצוין בדפי ההזמנה בעת ביצוע ההזמנה. אנו נוקטים בכל זהירות סבירה על מנת להבטיח שמחיר המוצר שהומלץ לך הוא נכון. עם זאת, אנא עיין בסעיף 13.3 לגבי מה יקרה אם נגלה שגיאה במחיר המוצר שאתה מזמין.

13.2 נעביר שינויים בשיעור המע"מ. במידה ושיעור המע"מ ישתנה בין תאריך הזמנתך לתאריך בו אנו מספקים את המוצר, אנו נתאים את שיעור המע"מ שאתה משלם, אלא אם כבר שילמת עבור המוצר במלואו לפני כניסת השינוי בשיעור המע"מ לתוקף.

13.3 מה קורה אם טעינו במחיר. תמיד יתכן שלמרות מאמצינו, חלק מהמוצרים שאנו מוכרים עשויים להיות מתומחרים שגויים. בדרך כלל נבדוק את המחירים לפני קבלת הזמנתך, כך שכאשר המחיר הנכון של המוצר במועד ההזמנה שלך נמוך מהמחיר הנקוב בתאריך ההזמנה שלך, נחייב את הסכום הנמוך יותר. אם המחיר הנכון של המוצר במועד ההזמנה שלך גבוה מהמחיר שצוין לך, ניצור איתך קשר לקבלת הוראותיך לפני שנקבל את הזמנתך. אם נקבל ונעבד את הזמנתך כאשר טעות בתמחור ברורה ובלתי ניתנת לטעות ואפשר היה לזהות אותך באופן סביר כתמחור שגוי, אנו עשויים לסיים את החוזה, להחזיר לך כל סכומים ששילמת ולדרוש החזרת כל סחורה שסופקה ל אתה.

13.4 מתי עליך לשלם וכיצד עליך לשלם. אנו מקבלים תשלום עם כל כרטיסי האשראי והחיוב העיקריים. מתי עליך לשלם תלוי איזה מוצר אתה קונה, אולם בדרך כלל עליך לשלם עבור המוצרים בעת ביצוע ההזמנה.

13.5 אנו יכולים לגבות ריבית אם תשלם באיחור. אם לא תשלם לנו כל תשלום עד למועד הפירעון, אנו עשויים לגבות ממך ריבית על סכום האיחור בשיעור של 4% בשנה מעל שיעור ההלוואות הבסיסי של Barclays Bank Plc מעת לעת. ריבית זו תצטבר על בסיס יומי ממועד הפירעון ועד למועד התשלום בפועל של סכום האיחור, בין לפני פסק הדין ובין לאחריו. עליך לשלם לנו ריבית יחד עם כל סכום שהתייצב.

14. אחריותנו לאובדן או נזק שנגרם לך

14.1 אנו אחראים כלפיך לאובדן ונזקים צפויים שנגרמו על ידינו. אם לא נעמוד בתנאים אלה, אנו אחראים לאובדן או לנזק שנגרם לך שהם תוצאה צפויה של הפרת חוזה זה או אי-השתמשנו בזהירות ובמיומנות סבירים, אך איננו אחראים לכל אובדן או נזק שהוא לא צפוי. אובדן או נזק ניתן לצפות מראש אם ברור שזה יקרה או אם בזמן כריתת החוזה, גם אנחנו וגם אתה ידענו שזה עלול לקרות, למשל, אם שוחחת איתנו על כך במהלך תהליך המכירה.

14.2 איננו שוללים או מגבילים בשום צורה את אחריותנו כלפיך כאשר זה יהיה בלתי חוקי לעשות זאת. זה כולל אחריות למוות או פציעה אישית שנגרמה מרשלנות שלנו או רשלנות של העובדים, הסוכנים או קבלני המשנה שלנו; בגין הונאה או מצג שווא במרמה; בגין הפרת זכויותיך המשפטיות ביחס למוצרים; ולמוצרים פגומים במסגרת חוק הגנת הצרכן 1987

14.3 איננו אחראים להפסדים עסקיים. אנו מספקים את המוצרים לשימוש ביתי ופרטי בלבד. אם תשתמש במוצרים לכל מטרה מסחרית, עסקית או מכירה חוזרת, לא תהיה לנו כל אחריות כלפיך לכל אובדן רווח, אובדן עסק, הפרעה עסקית או אובדן הזדמנות עסקית, ותנאים והגבלות שונים ייחשבו ככאלה. להחיל עליך.

15. כיצד אנו עשויים להשתמש במידע האישי שלך

אנו נשתמש רק במידע האישי שלך כמפורט במדיניות הפרטיות שלנו

16. מונחים חשובים נוספים

16.1 אנו עשויים להעביר הסכם זה למישהו אחר. אנו עשויים להעביר את הזכויות והחובות שלנו על פי תנאים אלה לארגון אחר . ניצור איתך קשר כדי ליידע אותך אם אנחנו מתכננים לעשות זאת. אם אינך מרוצה מההעברה, תוכל ליצור איתנו קשר כדי לסיים את החוזה תוך 7 ימים לאחר שסיפרנו לך על כך ואנו נחזיר לך את כל התשלומים שביצעת מראש עבור מוצרים שלא סופקו.

16.2 אתה זקוק להסכמתנו כדי להעביר את זכויותיך למישהו אחר. אתה רשאי להעביר את זכויותיך או התחייבויותיך לפי תנאים אלה לאדם אחר רק אם נסכים לכך בכתב.

16.3 לאף אחד אחר אין זכויות כלשהן על פי חוזה זה (למעט מישהו שאתה מעביר אליו את הערבות שלך). חוזה זה הוא בינך לבינינו. לאף אדם אחר לא תהיה כל זכות לאכוף כל אחד מתנאיו.

16.4 אם בית משפט ימצא חלק מחוזה זה בלתי חוקי, השאר ימשיכו בתוקף. כל אחת מהפסקאות של תנאים אלה פועלת בנפרד. אם בית משפט או רשות רלוונטית יחליטו שאחד מהם אינו חוקי, שאר הפסקאות יישארו בתוקף ובתוקף.

16.5 גם אם נתעכב באכיפת חוזה זה, עדיין נוכל לאכוף אותו מאוחר יותר. אם לא נתעקש מיד שתעשה כל מה שאתה נדרש לעשות על פי תנאים אלה, או אם נתעכב בנקיטת צעדים נגדך בגין הפרת חוזה זה, זה לא אומר שאתה לא צריך לעשות את הדברים האלה זה לא ימנע מאיתנו לנקוט בצעדים נגדך במועד מאוחר יותר. לדוגמה, אם תפספס תשלום ואנחנו לא רודפים אחריך אבל אנחנו ממשיכים לספק את המוצרים, עדיין נוכל לדרוש ממך לבצע את התשלום במועד מאוחר יותר.

16.6 אילו חוקים חלים על חוזה זה והיכן אתה רשאי להגיש הליכים משפטיים. תנאים אלה כפופים לחוק האנגלי ואתה יכול להגיש הליכים משפטיים לגבי המוצרים בבתי המשפט באנגלית. אם אתה גר בסקוטלנד אתה יכול להגיש הליכים משפטיים לגבי המוצרים בבית המשפט הסקוטי או האנגלי. אם אתה גר בצפון אירלנד אתה יכול להגיש הליכים משפטיים לגבי המוצרים בבית המשפט הצפון אירי או האנגלי.

17. תקנות CLP

17.1 3 מ"ג, 6 מ"ג, 12 מ"ג 10 מ"ג; מוצר זה מכיל ניקוטין שהוא חומר ממכר ביותר. לא למכירה למי מתחת לגיל 18. אזהרה: מכיל ניקוטין (EC 828-493-5). מזיק במגע עם העור. מזיק במקרה של בליעה. שטפו ידיים היטב לאחר הטיפול. במקרה של בליעה: התקשר למרכז רעלים או לרופא/רופא אם אתה מרגיש לא טוב. אם על העור: לשטוף עם הרבה מי סבון. אם בעיניים: לשטוף עם הרבה מים נקיים. לשמור מחוץ להישג ידם של הילדים. השלך תוכן/מכל בהתאם לתקנות האזוריות. נעשה מראש עבור מוצרים שלא סופקו.

17.2 18 מ"ג & 20 מ"ג; מוצר זה מכיל ניקוטין שהוא חומר ממכר ביותר. לא למכירה לאף אחד מתחת לגיל 18. סכנה: מכיל ניקוטין (EC 828-493-5). רעיל במגע עם העור. רעיל בבליעה. שטפו ידיים היטב לאחר הטיפול. במקרה של בליעה: התקשר למרכז רעלים או לרופא/רופא אם אתה מרגיש לא טוב. אם על העור: לשטוף עם הרבה מי סבון. אם בעיניים: לשטוף עם הרבה מים נקיים. לשמור מחוץ להישג ידם של הילדים. השלך תוכן/מכל בהתאם לתקנות האזוריות.

18. מבצעים והנחות

18.1 הנחות והצעות. כל המוצרים המוזלים כפופים לזמינות ולנו יש את הזכות לבטל או לתקן הצעות והנחות לפי שיקול דעתו של המקדם. אחוזי הנחות מעוגלים לנקודה העשרונית הקרובה ביותר למטרות עיצוב, הערכים הלא מעוגלים יחולו על ההזמנה שלך בעת הצ'ק-אאוט.

18.2 מבצעי חבילה. מרכישת עסקת החבילה, יש לך 90 יום להחזיר את המכשיר התקול שלך. ניתן להחליף מכשירים פגומים בלבד, לא יינתנו החזרים מכיוון שמדובר בפריט בחינם. אם המכשיר שלך מתקלקל לאחר 90 יום, תצטרך ליצור קשר עם היצרן.

18.3 תחרות מדיה חברתית. כל הנרשמים חייבים להיות בני 18+ ולעמוד בדרישות התחרות, כולל לייק או מעקב אחר העמוד. הזוכים ייבחרו באופן אקראי. גרסאות צבע למוצרים כפופות לזמינות. אם הזוכה לא יגיב תוך 24 שעות הוא אינו זכאי יותר לפרס וזוכה חדש ייבחר באקראי. לכל הזוכים בתחרות יש להגדיר חשבון vapepenisrael.com באתר כדי לקבל את הפרס שלהם. ניתן לתקן או לבטל את כל התחרויות לפי שיקול דעתו של היזם.